Úgy néz ki, a Drakon iránti érdeklődés meghozta a Fantasy Flight Games kedvét ahhoz, hogy visszanyúljon a régi klasszikusaihoz és kicsit feltupírozva újra kiadja őket. Az ötlet - amiről csak remélni tudjuk, hogy nem jut a videójátékok körében oly népszerű HD remakek sorsára - egyelőre kifejezetten pozitív fogadtatásra lelt, tekintve, hogy új miniket jelent majd az arra fogékony közönségnek.
A Cave Troll már 2002-ben is minifigurás játék volt. Ha hasonlóságot vélsz fölfedezni közte és a Drakon között, megérzésed pontos, ugyanis mind a két játék Tom Jolly keze munkáját dicséri. A Cave Troll szemlélete azonban a másik játékkal pont ellentétes. Míg a Drakonban a cél a dungeonból kijutás, lehetőleg élve, addig a Cave Trollban bejutás lesz a legfontosabb feladat. Lehetőleg minél nagyobb számban.
Egy random fantasy világban járunk, ahol újabb földalatti barlangrendszert fedeztek fel, természetesen tele szörnyekkel és kincsekkel. Megindul hát a környék összes fegyverforgatója, hogy kirándulást tegyen a barlangba, lehetőleg minél több halott szörnyet és minél kevesebb aranyat hátrahagyva a távozáskor. Egy dungeon azonban túl kicsi két kalandozónak, főleg ha még a szörnyek is a helyükön vannak...
A lehengerlően eredeti sztori azonban nem egy újabb Odalentet kíván bevezetni. A játék nem kooperatív és kellő taktikázási lehetőséget biztosít azoknak, akik elsősorban szellemi kihívást várnak egy társastól. Minden játékos rendelkezik szörnyekkel és kalandozókkal is. Utóbbiak dolga, hogy fölszedjék az aranyat a szobákból, míg az előbbiek azon munkálkodnak majd, hogy minél többet kilapítsanak a másik táborból.
Aranyat viszont nem lehet csak úgy szó nélkül felmarni a földről. Jó helyen kell lenni, amikor a dungeon (szép magyar szóval élve) szkórolódik, tehát kiértékelésre kerülnek a szobák. Akinek ilyenkor több hőse van egy szobában, az kapja meg a hozzá tartozó aranykészletet.
A rivális kalandozók szobákból történő eltávolítására a szörnyek szolgálnak majd. Az ork például megölhet valakit a szobában, míg a címadó barlangi troll nemes egyszerűséggel kikerget onnan mindenkit, aztán pedig lezárja a helyiséget végleg.
Az elődhöz képest tehát kidolgozottabb minik, szebb grafika (esetleg némi extra tartalom?) várja majd a kalandozókat, előreláthatólag 2015 harmadik negyedében.