Belső szemmel a második Arkham Nightról
2016. október 31. írta: PixelDrake

Belső szemmel a második Arkham Nightról

Azt már az a tavalyi posztban leírtam, hogy mennyire meglepett az Arkham Night iránti érdeklődés. Mivel tavaly volt Lovecraft születésének 125. évfordulója, a bennem lakó negatív hang azt suttogta a fülembe, hogy ez egy egyszeri alkalom volt (és különben is akkor jelent meg az Eldritch Horror) és…

Ötvenhat izzó ősze volt... - Magyar kiadást kap a Days of Ire (interjú)
2016. október 24. írta: PixelDrake

Ötvenhat izzó ősze volt... - Magyar kiadást kap a Days of Ire (interjú)

Az 1956-os budapesti eseményeket feldolgozó Days of Ire az év egyik meghatározó magyar kickstarteres sikere volt. A [redacted] mögött álló csapat a Twilight Struggle mintájára kártyaorientált, pörgős játékot készített, amit lehet kooperatívan-, egymás ellen és egyedül is játszani. Csak egy baj volt…

Időzavar
2016. október 11. írta: PixelDrake

Időzavar

Amikor azt kérik az emberek, hogy ajánljak nekik játékot, általában csak két tényezőt említenek: a játékosok számát és tapasztaltságát. Tény, hogy ezek már jó kiindulási alapot jelentenek, de én mindig fel szoktam tenni egy bónusz kérdést is. Mennyi időtök van? Ez valójában a "mennyi időt szántok…