Nyerj Pixenaries díszkiadást a Ludenssel!
2017. május 15. írta: PixelDrake

Nyerj Pixenaries díszkiadást a Ludenssel!

Ahogy azt a múlt héten a Pixenaries cikkben pedzegettem, a mai napon útjára indul a Ludens első nyereményjátéka.

A díj pedig nem más, mint egy sorszámozott díszkiadás a Pixenariesból! A csomag tartalmaz két pakli kártyát, négy kockát, két ellátmány-, és életerő számlálót, mindez a készítő által dedikálva, terepszínű dobozban. Ha nincs még Pixenaries paklid, de szeretnéd kipróbálni a játékot, ennél jobb alkalmat keresve sem találhatnál.

img_20170510_201719_hdr.jpg

Mit kell tenned a nyereményért?

A dobozt sorsolni fogjuk azok között, akik emailben jelentkeznek és lájkolják a Ludens és a Pixenaries Facebook oldalát. Ez egy esélyt jelent. Ha viszont az emailben válaszolsz az alábbi kérdésekre is, válaszonként még egyszer bekerül a neved abba a bizonyos virtuális kalapba. Így összesen öt esélyed van megnyerni a díszdobozt. A kérdésekre a válaszokat minimális kutatómunkával megtalálhatod itt a Ludensen, a Pixenaries cikkben és a játék online szabályában.

A kérdések

  1. Lájkoltad-e a Ludens és a Pixenaries oldalát? (erre nem kell válaszolni, de alapfeltétel és a sorsoláskor ellenőrizni fogjuk)
  2. Mi a címe a Ludens kizárólag sárkányos játékokkal foglalkozó rovatának?
  3. Hány lap van egy pakli Pixenaries kártyában?
  4. Mi volt a Ludens legeslegelső bejegyzésének a címe?
  5. Hány fakció található a Pixenariesban?
  6. Mi a neved és a címed? (ez a kérdés nem növeli az esélyeidet, viszont jelentősen növeli annak esélyét, hogy eljusson hozzád a nyeremény)

Az email cím, ahová a válaszokat (és az esetleges kérdéseket) várjuk: ludensblog@gmail.com

Beküldési határidő: május 22. 23:59
Sorsolás és eredményhirdetés másnap.

A bejegyzés trackback címe:

https://ludens.blog.hu/api/trackback/id/tr5112492041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.05.16. 07:01:02

Előre jelzem, nem vagyok érintett, ilyesmivel nem játszom, de...

6. Ha ez csak játék/promóció, akkor ez... szerintem mellényúlás. Ha adatgyűjtés a cél, az más téma.
5. Az a "fakció" mit jelent? :D (én frakcióra tippeltem, de mint mondtam, nem ismerem ezt az izét, szóval ha nem sajtóhiba, akkor nem szóltam)
1. Ez szimpla gusztustalanság...

PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2017.05.16. 08:30:29

@hullajelölt88: Köszönöm az észrevételeket!

6. Valahova el kell postáznom a nyereményt.
5. Fakció: (lat.) a. m. párt, különösen szenvedélyes politikai párt. - egyébként a katonai csoportokra, amik a játékban vannak, szerintem is szerencsésebb a frakció szó, de hű maradok a játék eredeti szövegéhez.
1. Ez egy promóció, kell, hogy legyen valami reklámértéke is a dolognak. Egyébként semmi nem tiltja, hogy a sorsolás után rögtön unlájkolja az illető az oldalakat.

2017.05.16. 09:06:24

@PixelDrake: 6. Elég lenne csak a nyertestől elkérni. 1. ... hát nem t'om... Én nem szeretem az olyan dolgokat, hogy lájkolj ha nyerni/segíteni/stb. akarsz. Tudom, hogy a világ ilyen, de akkor sem.
süti beállítások módosítása