Az igazi addikció örökké tart
2016. február 02. írta: PixelDrake

Az igazi addikció örökké tart

Legdurvább függőségem:

  • Kezdete: 1999
  • Fogyasztás rendszeressége: napi/heti
  • Átlagos trip/alkalom: 3-4 óra
  • Tehát eddig kb 110 napot töltöttem vele az életemből. Nagyságrendileg.
  • Financiális vonatkozás: a szerhez ingyen jutottam, ami elég szégyenletes,de igaz.
  • Fogyasztottam mellé más szereket is: pl szénhidrátok (chips, kóla, pizza, lazagne), időnként alkohol.

Az élményt 13 éves koromban tapasztaltam meg először és szinte azonnal a rabja lettem. Minden nap alig vártam, hogy újra rajta legyek, szinte egész nap ezen kattogtam. Iskola után követelőzött a testem a következő adagért, de mivel korlátozott volt a hozzáférésem, ezért a barátaimmal közösen osztoztunk rajta.

Tehát suli után együttes eufóriába révedve adtuk át magunkat egymásnak és "neki". Úgy érzem ezek a közös élmények akkor közelebb hoztak minket, és a későbbiekben is jellemző közös pontnak számított a baráti kapcsolataimban.

Amikor Budapestre költöztem egész új világ tárult ki előttem... egy sokkal ütősebb cucc, amit lengyel és orosz barátainknak köszönhettünk. Pillanatok alatt egy új dimenzióban találtam magamat, az eddiginél is erősebb addikciós rátával. Le voltam nyűgözve. Tulajdonképpen most is le vagyok.

Munkakeresésben és tanulásban sokszor hátráltatott a háttérben cinkosan megbúvó szer. Tudtam hogy ha a feladatom végére értem, jöhet a jutalom,de gyakran nem bírtam ellenállni. Ilyenkor egy-egy ötperces csalás több órás kieséssé fajult.

Voltak időszakok amikor nem pörögtem annyira a témán, de amikor igen, akkor nagyon.

... ennek már 17 kemény éve és még mindig nem unom...

Köszönöm 3DO, köszönöm WOG Team!

A bejegyzés trackback címe:

https://ludens.blog.hu/api/trackback/id/tr928353470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása