A tűz és jég tánca
2014. december 25. írta: PixelDrake

A tűz és jég tánca

Folytatódik a karácsonyi játékajánló, ezúttal egy kevésbé ünnepi témájú darabbal. A Dance of Fire and Ice sajnos semmi rokonságot nem mutat a Trónok harcával (és máris elvesztettem az olvasóim felét...), hanem egy egyszerűnek tűnő, egyklikkes ritmusjáték két golyó főszereplésével.

A két golyó egymással összekötve halad egy primitív grafikájú pályán, nekünk pedig akkor kell kattintanunk, amikor az egyik golyó pont a következő négyzet közepén helyezkedik el. Ebben segít nekünk a zene (vagy éppen hátráltat minket), ami végig pattog, mintegy lekövetve a lépéseinket.

Ez eddig remekül hangzik, most pár mondatban az én tapasztalataim:

  • A kalibrálást nem tudtam végigcsinálni, mert állandóan félrenyomtam, ezért a játék azt javasolta, hogy maradjak az alapbeállításnál.
  • Az első pályát háromszor kellett újrapróbálnom.
  • Az ötödiknél azt hittem, hogy belejöttem.
  • A hatodiknál feladtam.

Az anodroidos verzió egyébként itt érhető el.

A bejegyzés trackback címe:

https://ludens.blog.hu/api/trackback/id/tr987014493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása