Az öt legjobb konzolmódosítás
2015. szeptember 11. írta: PixelDrake

Az öt legjobb konzolmódosítás

Ma már elárasztják a netet az aktuálisgenerációs konzolokra kapható dekorfóliák, melyek a karcolásvédelem mellett dizájn funkciókat is ellátnak.

Régen azonban nem voltak fóliák, így ha valaki egyedi konzolt akart, kénytelen volt leülni a műhelyben, majd pedig fúrót, kalapácsot, ragasztót fogni és nekiesni kedvencének. A sok-sok munkával töltött óra eredménye általában lenyűgöző, múzeumba illő alkotás. 

Dreamcast - Skies of Arcadia

A Sega szép reményű, de tragikus sorsú konzolja számos rajongót és kiváló játékot tudhatott magáénak. Köztük is az egyik leghíresebb (persze csak a Shenmue után) a Skies of Arcadia című RPG. A Dreamcastre varázsolt rozsdafoltok, szűrőrácsok és kopások pontosan idézik azt a léghajós fílinget, amit a játék is hozott. Alkotója a blogján elmeséli, hogy hogyan készült ez a csoda, így akinek van ideje és türelme, maga is nekivághat.

GameCube - Zelda

Ó, Zelda Wind Waker a GameCube-on. Emlékszem, hogy már egy jó ideje (talán évek óta) nem játszottam semmivel, amikor is költözés közben megtaláltam a régi GameCube-omat. Kicsit verekedtem rajta, kicsit ugráltam, majd elgondolkoztam, hogy mi volt az a játék, amivel mindig is akartam játszani rajta, de kihagytam. Hamar eszembe jutott a Wind Waker, amit gyorsan be is szereztem használtan egy érdi sráctól (köszi!). Eldöntöttem, hogy ez lesz az utolsó nagy játék, aztán ideje felnőni és nem játszom többet. Szerencsémre ennek pont az ellenkezője történt, az abszolút zseniális Zelda hozott vissza a játékok világába és azóta sem tettem le a kontrollert.

Ezért is szerettem bele rögtön a zeldás GameCube-ba. Sajnos nem eladó, de számos kép és videó engedi, hogy gyönyörködjek benne. A készítője egyébként ugyanaz a személy, aki a fenti Skies of Arcadia Dreamcastot is elkövette.

 PlayStation - Crash Bandicoot

Vaduamka csak nem nyugszik, ha a kedvenc játékaimból készült konzolokról van szó. A Crash Bandicoot a maga dobozhajkurászásával és idétlen sztorijával az volt a PS-nek, ami a Mario az N64-nek: egy ikon, a gép meghatározó játéka. Sajnos a minőség idővel romlott, de a ugrálós emlékek megmaradtak ahhoz, hogy szeretni tudjam ezt a pofás kis gépet.

PS4 - R2-D2

A PlayBook a PS4 hordozhatóvá erőszakolt változata, amit alig 1400 dollárért bárki megvehet egy amerikai mérnöktől, aki már korábban hordozható Xbox 360-nal is előrukkolt (ha a saját gépedet akarod átszabatni, az csak ezer dollárba kerül).

Ha ez önmagában nem lenne elég meggyőző, kérheted az R2-D2 verziót is, ami gyöngyörű kék-fehér borítással érkezik, Star Wars szimbólumokkal megpakolva, ráadásul a droidhoz hasonlóan pittyog, amikro bekacsolod (itt egy videót láthatsz erről a folyamatról). A gép borítása egyébként 3D nyomtatással készült és kivételesen nem egyedi darab, bárki rendelhet belőle itt.

Abban szerintem mindenki egyetért, hogy több kört is ráver a hivatalos verzióra, ami kis rosszindulattal nem más, mint egy felmatricázott konzol és egy rém ronda kontroller...


Sega Genesis -  Transformers

Oké, az utolsó igazából csalás, pontosabban kakukktojás, mert nem működő konzolról van szó, csupán egy remek viccről. A Mega Drive Megatron kacsintás a régi idők felé. Egy Transformers akciófigura, ami nem kamionná, hanem régi Sega konzollá tud változni. A mellébe ágyazódva egy mini Sonic kazetta figyel, a kontroller pedig fegyverré alakítható a kezében. Az átváltozási folyamatot itt tudod megnézni, teker 2:45-höz.

megadrive_megatron.jpg 

A bejegyzés trackback címe:

https://ludens.blog.hu/api/trackback/id/tr777764452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása