Röhejes Bosszúállók figurákat ad ki a Disney
2014. szeptember 18. írta: PixelDrake

Röhejes Bosszúállók figurákat ad ki a Disney

Éppen a Kotakut böngésztem, amikor ráakadtam egy panaszos hangvételű írásra, ami új Infinity figurák minőségét kifogásolta. Alaposabban utánanéztem a dolognak és ekkor jöttem rá, hogy az Infinity 2.0 nem más, mint egy Marvel szuperhős figura sorozat a Disney szárnyai alól. Miki egér vállalkozása ugyebár nem Marvel, vannak neki saját rajzolói, saját stílusa, de a képeket elnézve sajnos egyet kell értenem az íróval.

Ezek a figurák tényleg nem úgy néznek ki, ahogy kellene. Nézzétek csak meg a képeket! Értem én, hogy utánozniuk kellett a videójátékban megjelenő alakokat, de ez nem mentség arra, hogy minden arc olyan, mintha baltával faragták volna ki őket. Az arckifejezések inkább tűnnek grimasznak, az arányok pedig eltúlzottak. Nyilván a fiatalabbaknak nem baj, ha a kezükben lévő játék nem pontos anatómiai mása a karaktert játszó színésznek, és kellett nekik egy kis disneys utánérzés, de ezek a figurák sokkal inkább emlékeztetnek Johnny Bravóra vagy Samurai Jackre, mint a marveles hősökre.

disney.infinity.marvel.superheroes.jpg

Venom, Amerika kapitány és Hulk (meg úgy nagyjából az összes többi) szerintem megérettek egy újradolgozásra, ezzel szemben a Galaxis őrzői az előzőekhez képest meglepően jól sikerültek (tehát látszik, hogy nem muszáj kifordítani önmagukból a karaktereket ahhoz, hogy passzoljanak egy sorozatba).

Akin végképp nem tudok kiigazodni, az a Fekete Özvegy. A tökéletesen aránytalan teste (a dereka vastagsága megegyezik az öklével) még csak hagyján, de az az arc! Amikor annak a figurának az arcát nézem, egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből a gondolatot, hogy éppen egy Disney hercegnőt bámulok.

MarvelLineUp.jpg

Nézzétek meg itt a képeket a játékokról (tekerj az oldal közepére), kíváncsi vagyok a véleményetekre. Írjátok meg, hogy szerintetek csak túlreagálom ezt, vagy tényleg jót tenne egy újrakiadás a sorozat hírnevének.

A bejegyzés trackback címe:

https://ludens.blog.hu/api/trackback/id/tr546706841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása