Itt az évezred üzlete szerepjátékosoknak!
2014. október 28. írta: PixelDrake

Itt az évezred üzlete szerepjátékosoknak!

Csak egy átlagos őszi napnak indult. Böngészgettem a forrásaimat, nézelődtem Kickstarteren. Akkor még nem tudtam, hogy maga az RPG Messiás vár engem a következő kattintás után. Én lenyomtam az egerem gombját, az oldal betöltött, Ő pedig ott állt, tárt karokkal, csak arra várva, hogy én odalépjek hozzá és átöleljem. Azonnal össze is kapartam minden megtakarított pénzemet és rögtön a lába elé öntöttem, Ő pedig megértő mosollyal nyújtotta át nekem a megváltást jelképező fehér tekercset. De ki vagy mi is az RPG Messiás? Nos nem más, mint a méltán elismert Gaming Paper, vagyis a szerepjátékosoknak készült papír.

Ez a zseniális találmány nagy, akkora, hogy rárajzolhatunk akár egy egész dungeont is, a háttere kellemes fehérbe vagy sárgába burkolózik, az előre rányomtatott négyzetek (vagy igény szerint hexák) pedig pont akkorák, hogy a standard minifigurák kényelmesen elférjenek rajtuk. Alig kerülnek ezer forintba ívenként, de hogyha egy egész raklappal veszel belőlük, jelentős kedvezményt kaphatsz. Sajnos arra még nem válaszolt a Nobel-díjra érdemes tervező, hogy mennyi pénzért vehetném meg az összes Gaming Papert a világon.

Ráadásul a gamerek fáradhatatlan jótevője még ezzel sem érte be. Hiába, ő képtelen nyugodtan aludni, amíg nem rukkolhat elő ismét valami fergeteges ajándékkal az imádott játékosai számára. Ezért most itt a Gaming Paper Erasable. Igen, jól olvastátok. Az RPG Messiás gondos vegyészmérnöki munkával megoldotta, hogy mostantól le is lehessen törölni a papírt...

gaming paper.jpg

...HA LETÖRÖLHETŐ FILCCEL ÍRUNK RÁ! Komolyan... ez most mégis mi? Amikor először megláttam a videót, azt hittem, valami ügyes paródiája a játékos társadalomnak. De nem. Ennek a tagnak még webboltja is van, ahol ezer forint plusz postaköltségért árul kockás papírt. Most pedig Kickstarter kampányt indított azért, hogy megvalósíthassa azt, hogy ha letörölhető filccel írunk a papírra, akkor le lehessen törölni - természetesen négy-öt törlésnél többet nem bír ki, utána újat kell venni. Nem lett volna egyszerűbb radírt használni, mondjuk 45 forintért?

Az igazán rossz az, hogy ezt veszik. Sokan. Össze fog jönni neki a cél. Gond nélkül. 

Update: aki megfizethetetlennek tartaná a Gaming Papert, itt letölthet egy ingyenes verziót belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://ludens.blog.hu/api/trackback/id/tr846839229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása